Welc0me.


Holla- holla . Ape yang berubah tentang block aku ni ? Ce perhatikan . HAHA --' 
Okay . Aku dah buat berubahan sikit . Aku tahu belog aku buruk . Tak macam belog korang .. Phewitt . Cantikk kodd korang punya . Tapi aku bngge sikit , sebab aku buat belog nih sendiri , dengan tunjuk ajar Sis Lyssa and Sis D'ya . :)

Okay . Now aku nak story pasal kawan-kawan aku  . Bila cakap psl kawan mesti aku moody . Dah lha aku xdatang time akhir sekolah tu.. Pfft ! --' Serious aku rindu gile-2 kat budak-2 kelas aku yang banyak mulut tuh . :') Bile tegur-tegur dalam fb mcm xbest pulak . Bile aku buat group ramai yang xonline time aku tgh online . :P Ape lha ... Aku harap dye bahagia .. #haha , mcm lain je bunyinya . :P  Hew . 

     Welc0me to form ONE . 
   Ohh , tidak . Aku rase mcm semalam je baru masuk tadika . #Kayfine ,tipu --' . Now aku dah masuk sekolah menengah .  Cepatnye mase berlalu . #TikTokTikTok :P . Aku sekolah kat SMKPSP je ponn .. xpergi asrama . Ramai ckp " Why???" :P . Eh , suke hati aku lha kan nak msuk sekolah mne ponn .. --' . Aku dapat 4A1B je kodd . Biar lha .. Mama ckp , PMR buat betul-2 .. Jangan main-2 lagi . Aku hampir siapkan jadual pembelajaran untuk tahun depan . Study smart kay ? Fb bole bukak 10minute je .. #Ape cite nie mama ? :P xsuke lha . HAHa :D  

Jadi guru tuisyen for my adik . 
   Adik aku yang kedua , tahun depan UPSR . Padanmuke kau ! #yeahh ! :P hahaha XD . Mama yang suruh , mama cakap kalau my adik tu dapat 5B pon mama dan bersyukur . #Adik aku ni jenis yg suke main-2 . xserious  langsung  kadang-2 aku fedup nak mengajar dye . Heishh .. tumbukkanggg ! :P . #HAha .. Mama cakap , if my adik got A dalam mate pelajaran ape-2 pon ,  aku akan dapat hadiah  ! Sebab ajarkan ? .. #act, aku xnak pon hadiah tu .. #agaknye lha :P . ape-2 pon aku akan cube mengajar adik aku yang suke main-2 tu . :)

Okay lha .. Samapi sini je kodd , aku membebel sorang-2 .. Aku berazam untuk mndapatkan azam baru , hahaha .. okok , aku main-2 je tadi . :P . Aku harap tahun depan akan menjadi tahun yag terbaik dalam hidup aku sebgai JUNIOR a.k.a Budak SEKOLAH MENENGAH . :D Kboiii .. Assalammualaikum sweetheart :P 

Thanks kerana sudi membaca . !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan