Feel Something

  Assalammualaikum Bloggers . Selamat Pagi . Harini bersamaan 28.05.2012 saye ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadah .. *kay , merepek je * Hahaha .. :) 

Semalam Amirul ,*amirul yg mne ?* Alahh , yang tu la ,, yang tuu .. * HAha* Okay jd serious balik ,  ehemm , test microphone, 1 .. 2.. 3 . *haha* 

Aku feel someting la . Aku sendri pun takpasti perasaan ape ni . Haiyoo P: Yang aku tahu ianya akan melibatkan perasaan HATI . Aku dah nak break ke ? Haihh , jgn la . Takmau :x Nak dgn dye lagi . *Ekeleh:P*

Bila dah ckp pasal BREAK/CLASH ni , aku nak ckp smpai habis je la ye . :'/ Okay jom start *WHeee , gmbira plak kau!!*

Ermm , kdang-2 aku tak suke klu BESTFRIEND aku tahu ape yg aku BUAT . Means mcm stalkers la . Tapi , klu mcm tu , baik aku xpayah ade kwan kan ? Bersalah la pulak . Kalau dpat kwn yang terima aku seADA-ADA-ADANYA , itu takpe .. Kalau dapat yang jenis TALAM DUA  MUKE ACANE ? *campak periuk!* . Mmng aku bunuh la kan ? *controlFeeling* 

Ehem , bile aku happy 'bestfriend' tu pun join sekaki . Then korek rahsia what makes me beautiful *ehsilap* Haha .. , *serious balik* . Then 'bestfriend' tu korek rahsia what makes me happy then pergi heboh kan kat semua orang . Walaweyhh .. jadi artis tak bertawliyah la pulak aku ni kan .  Nnti semua org tnye kt aku utk kpastian . Alahai ., sakai betul la , menyusahkan aku je :P 

Time aku sedih pulak , 'dye' still join utk tahu 'perkembangan semase' . *hekT.T* 

COntoh la aku sedih sbb PUTUS dgn Capital ape2 pun . Dye bukan nak bgi actuation pon , tapi dye mnambahkan KESAKITAN HATI AKU . Bestkn kawan mcm ni . ? DYe pulak jd batu api . Alahaii .. bestnya . ! :) Sayang kau la kawan . MuahKananMuahKIri . 

Kbye . Karang , ade pulak yg terase . Hehehe .. Enjoy kau punye life kay ? Sayang kau TALAM ~ :PP 


Thanks kerana sudi membaca . !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan