Welcome Back!

Heiiiiiiiiiiiiiiii . Assalammualaikum . Alhamdulilah . Blog ni dapat dibuka semula . Sebelum ni tak boleh sebab tak ingat password and email dia. Lol me :3
So whats up? Pageviews menurun gila you know. Sorry :( Tadi waktu nak edit pun aku rasa awkward gila . Nak edit macam mana pun tak ingat sangat. Kena tengok tutorial balik la jawabnya. Huhuhuhu :"> And delete blog ni sayang sebab followers dah 118 orang . Thankssss :* Walaupun tak sampai seribu tak aku bangga sebab blog ni aku edit sendiri dengan bantuan tutorial tutorial ni >< Thankyou :*
Tapi aku tak reti nak buat duit dengan jadi blogger ni. Kan orang cakap kalau banyak views boleh jadi duit kat kita balik? Tapi aku tak reti. Nak belajar !! Nak sangat ! Nak buat bisnes online . Uhm. Can someone support me? Lol . No? Ok :')
Banyak aku tak update tentang life aku sekarang. Eleh. Kalau aku update pun mesti semua bosan sebab cerita dia lebih kurang sama je. Hm. Teringin jugak nak ada pembaruan ke apa kan? Hue hue :p Aku rasa aku takperlu lah nak cerita pasal tadi kat dalam  entry kali ini. Sebab aku takut . Takut apa? Takut KECEWA lagi. Sumpah sakit weh. Time aku nak move on dia datang. Macam kasi harapan. Aku takut nak percaya . Hm. Sorry. But I can act like i do for you baby. Cause i love you. Yes you , sas :')

Kita kenal dah lama. Dari kau tak matang lagi. Dari zaman WEMPITSS lagi. Hew hew. Dari dulu aku suka kau. Tapi terbatas sebab , emm. you know lah kan. Your friend it my , errr -.- So kita diam diam je lah. Can we meet bulan 5 ni? In Sha Allah . Tu pun kalau daddy kasi. Tapi aku memang nak pergi. Nak sangat. Nak jumpa family belah sana pulak. :((

Okaylah. Macam banyak je aku taip. See you on next entry sayang sayang sekalian. Tidurlah dikau. Semoga indah mimpimu :* Muah setepek. Hahahaha :3 Assalammualaikum :)


i need you. ALWAYS BESIDE ME :') Papai . xx

Thanks kerana sudi membaca . !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan