I Just Can't ....

 
 
Hi peeps :) Harini dah masuk 13/03/13 . Nice date right? Haha. InShaAllah ianya akan menjadi hari yang terbaik dalam yang terbaik. Tapi mungkin bukan untuk aku. Kenapa? Esok exam dan aku ada activity kokorikulam. Alahai. Nasib baik kelab pesatuan. Hope cikgu lupa pasal Layang Layang tu. Errr >.< Takda masa nak bawa barang2 tu. Dah lah exam. Ish. Form two lewat exam dari form yang lain. So terpaksa lah jalankan activiti koko tu jugak. Itsokaylah. Kalau duduk rumah pun tak buat gapo. Aiceh .
 
Okay. Dah jauh aku merepek. Now focus pada apa yang nak aku sampaikan :)
 
" OH HOW I WISH THAT WAS ME " I Wish - One Direction
 
Cute kan? >.<
 
Okay. Sebenarnya lagu ni kadang kadang menerangkan diriku. Tak tahu kenapa. Mungkin sebab aku TAK PERFECT? Hm. Mana ada manusia SEMPURNA. Tapi mungkin ada yang mempunyai kelebihan yang aku takda dan itu yang membuatkan diaorang sempurna di mata aku.
 
Bila someone yang kita suka rapat or mesra dengan seseorang kita mesti rasa macam jealous?! Entah lah. Walaupun diaorang cuma berkawan. Hm. Kadang kadang nak je jadi orang tu. Yelah, sebab orang tu dapat layanan dari semua. Kenapa dia perfect di mata semua? Sebab dia CANTIK? Sebab tu dia jadi PERHATIAN? Sebab dia MANJA? Oh dunia. Mana adil!!
 
Jadi , kalau PEREMPUAN yang TAK CANTIK , SUARA KASAR , BERBADAN BESAR and etc semua tu memang perlu diabaikan lah kan? Memang perlu di bandingkan lah ye? Tadi depe sendiri kata tiada siapa pun yang sempurna. Aish -____-'
 
Tapi pegang teguh pada pendirian kita masing masing .
 
"Just be yourself" "Jadi diri sendiri lebih baik" "Berubahlah ke arah kebaikan"
 
Hm. Aku cuma luahkan . Apa yang aku tak puas hati. Sebab aku tahu bukan aku sorang yang pernah saya macam ni. Mesti semua pernah rasa ............
 
Bukan sebab someone special je. Ibu bapa yang dah jadi nyawa kita pun boleh BANDING kita sebagai anak dia dengan ANAK ORANG LAIN?. But sekarang dah tak. Ada tu ada lah tapi depe taklah desak desak and desak . Mama and daddy banding mungkin nak tunjuk sesuatu. Cuma ada caranya.
 
Kalau dulu , them keep measuring that i'll be like her/his friend's children . Kenapa? Sebab depe pandai? Rajin? Tak fikir pulak kekurang yang anak kawan dia tu ada. Lepak , ponteng apa semua. Dekat rumah punyalah baik. I wonder macam mana diaorang ni berlakon. Aish -___-'
 
 
 
 
 
Please STOP COMPARING !!????????????
 
Kalau kau betul2 sayangkan aku., kau akan terima aku seadanya. Aku cuba berubah. TAPI AKU TETAP AKU. I just can't to be someone else :')
 
 
Oh how i wish that was me .... <\3
 
Dear sas , THIS :') Its really mean it. Hm. You'll never know . Okay :'>
 
Okay. Its 12:54 already !! Hahaha. Esok exam woii . Tapi mata tak mengantuk lagi. Whuuu . Okaylah. Kena tidur jugak! So bye. Assalammualaikum peeps. Love you :'*
Wish me luck for tmrw . Nanight world !! xx
 
 

Thanks kerana sudi membaca . !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan