Never missed me ? nvm.

 
Hey. What's Up ? Lama dah tak update blog disebabkan masalah teknikal . Lol . I'm just tired actually. Yeay. Do you miss me? No? Whuuuu. :( Ok.
 
Just want to type what I feel now. Hm. So , lets read it. Sorry if my English is broken.
 
Dah berapa hari tak contact dia. Seminggu mungkin? Aritu chat pun sekejap je. Tu pun aku tak focus langsung. Dia just informed tht his phone kena rampas. So, should I be happy this holiday? OFCOURSE no. Haih, ingatkan time cuti lah nak ajak onthephone. Wait no, he's busy. Im not try to kacau him. Hm. SO MEMANG KENA TUNGGU HABIS BULAN 9 or 10 lah ye? Itu pun kalau ada 'apa apa' lagi di antara kita . Gitu ayat xD
 
Hari Isnin lepas, Bangchik and Kak Peqah comes here. Hehehe. Tapi kitaorg tak cakap banyak. Waktu tu busy gila kat kedai. Bang chik tak pakai spect nampak lain gilo. Hahahahaktuih xD
And they KNOWED about US . Aku malas nak inform dekat sas. Selagi dia takdapat phone dia. Pity me you know.? Hahaha. Ok --'
 
{I'm confused with my feelings}
 
Kadang kadang saya macam rindu dia. lol. But he IS NOT YOURS ah cha. Gila ke pe?!!!
Ok. Keep calm and in love with One D . Yeay -.-
 
 
Dear sas , imiss your voice , your laugh , your jokes , your typos . ily and really meant it. Hm. Its look like im kidding? Hm -.- Goodnight fellas. iloveyou. Bye :*
 
 
 

Thanks kerana sudi membaca . !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan